|
|
KANSERE KARŞI KAHVE İÇİN..
|
|
Çok kahve içen kadınların rahim ağzı kanserine yakalanma riskinin daha az... |
|
|
Japonya Sağlık Bakanlığı'nın yaptığı araştırma, çok kahve içen kadınların rahim ağzı kanserine yakalanma riskinin daha az olabileceğini ortaya koydu. Bilim insanları, 40-69 yaşlarındaki 54 bin kadının sağlık durumunu 15 yıl boyunca izledi.
RİSK AZALIYOR
Bu dönemde söz konusu kadınlardan 117'si rahim ağzı kanserine yakalandı. Araştırmacılar, günde 3 fincandan fazla kahve içen kadınların rahim ağzı kanserine yakalanma riskinin haftada 2 fincandan daha az kahve içenlere göre yüzde 60 az olduğunu belirledi.
|
|
|
| Döviz Kurları |
| |
Alış |
Satış |
| $ Dolar |
1.6956 |
1.7038 |
| € Euro |
2.1236 |
2.1338 |
Untitled Document
osmaniye , radyolar , dinle ,canlı, müzik , soutcast
|
|